24 Nisan 2015

Cumhuriyet gazetesinden Ermenice manşet

Cumhuriyet gazetesi 24.04.2016 tarihli manşeti


Cumhuriyet gazetesi 24.04.2016 tarihli manşetinden:

"100 yıl önce bu topraklarda yaşanan ortak acının yasını tutuyoruz'' 

diyerek Ermenice 'Bir Daha Asla' yazdı:


Devamında: 

Osmanlı imparatorluğu döneminde yaşanan felaketin acısı hala taze. İnsan aklını, vicdanını, hak ve adalet duygusunu felç eden bu yarayla yüzleşme zamanı; bir daha olmasın diye!" 

ifadelerini kullandı ve Hrant Dink'in eşi Rakel Dink'in sözlerine yer verdi.

Rakel Dink:

"1915'teki dünyayı seyrediyorum. Bütün insanlığa, politikalarına acı acı ağlıyorum. 2015 insanlığını seyrediyorum., ruhum inliyor içimde. Canım çekiliyor. Ülkemi seyrediyorum. Utanıyorum. Boğazım düğümleniyor. Sesimi koyveriyorum. Bağrımdan dökülüyor gözyaşlarım." [1]


Kaynaklar:
[1]Cumhuriyet Gazetesi 24.04.2016



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahsarla